måndag 11 november 2013

Bästa bandet just då

Var som vanligt ute och luftade min medelålderskropp häromdagen. Jag försöker löpträna varje dag och det är en härlig avkoppling.
Just denna dag sken solen, löpträningen gick bra - jag hade till och med ett schysst löpsteg - och i min musikspelare som förstås är lika omistlig som löparskorna fanns denna dag Within Temptation. Närmare bestämt senaste plattan The Unforgiving.

Jag vet inte vad det är, men ibland är allt bara så perfekt. Nästa gång kan det vara Iron Maiden eller Megadeth. Det kan vara Status Quo eller Slipknot. Just denna dag, när planeterna stod rätt, allt kändes lätt och kilometerna försvann under fötterna, just denna dag var just Within Temptation bästa bandet i världen. Just där, just då var The Unforgiving världens bästa platta. Ville bara delge er en ögonblicksskildring från min verklighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar