fredag 15 juli 2011

Big Four nu igen

Jag kan inte helt släppa fenomenet Big Four riktigt ännu. Satt igår framför datorn och kollade in sändningen på SVT Play, vilket var oerhört underhållande. Nu fick man ju se allt bakom kulisserna och alla intervjuer som av naturliga skäl missades av oss på plats inne på arenan.

Jag älskar att se allt som händer runt omkring sådana här evenemang, precis som jag alltid följer försnacket till fotbollsmatcher. Som grädde på moset fick man dessutom se konserterna i hög upplösning och med snygga kameravinklar från nära håll.

Självfallet var det allra bästa att sitta på läktaren och uppleva allt på plats, men att kunna täcka upp det vi missade via SVT Play var kronan på verket. Jag håller med Slayers Tom Araya som i en intervju nere i katakomberna tyckte att det här ju var bra kvalitet för skatebetalarnas pengar. Jag är ganska säker på att man i framtiden kommer att  prata om den här helgen som något alldeles speciellt, och det var mäktigt att få vara på plats bägge dagarna.

Klippen ligger uppe för alla att se fram till i början på augusti, så missa inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar