tisdag 7 augusti 2012

Nya filmer på gång

När sommaren än en gång uppvisar sin dystra sida, så är det lätt att man ägnar sig åt inomhussysslor. Nu släpps dessutom två DVD-utgåvor jag väntat länge på.

De tappra som följer min blogg (tack alla två...eller tre) vet att jag skrev mycket om den eminenta dokumentärserien "Metal Evolution" när den gick på SVT. Nu kommer hela serien äntligen som köpversion och som en sann musiknörd kommer jag att dreglande kasta mig över ett exemplar. Dryga åtta timmars eufori väntar.

Fjärde installationen i Underworld-serien kommer nu också som DVD, och eftersom jag har de tidigare och återser dem frekvent med stor förtjusning är även detta släpp helt givet för yours truly. Jag ignorerar alla belackare och slukar den osannolika storyn och den hjärndöda actionen med hull och hår.

Se där, ett antal timmar god underhållning man kan till mellan alla OS-begivenheter som också pockar på uppmärksamheten dessa dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar